Συχνές Ερωτήσεις

1. Πως μπορώ να παραγγείλω τα προϊόντα σας;

Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μέσω του e-shop μας, είτε ως απλός επισκέπτης είτε ως εγγεγραμμένος χρήστης της σελίδας μας.

Εάν σας εξυπηρετεί μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και μέσω μηνυμάτων στα social media της εταιρίας μας σε facebook και instagram ακολoυθώντας μας στο προφίλ @blanche.thess. Μπορείτε επίσης να μας στείλετε e-mail στο blanche.thess@gmail.com ή τηλεφωνικά στο 2316026489.

Είμαστε στην διάθεση σας από Δευτέρα έως και Παρασκευή 09:00 έως 17:00!

Θα χαρούμε πολύ να σας ακούσουμε και να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!

2.Μπορώ να παραγγείλω χωρίς εγγραφή;

Βεβαίως και μπορείτε να παραγγείλετε και ως απλός επισκέπτης στο e-shop μας!

4.Πραγματοποιούνται αποστολές στην Κύπρο;

Οι αποστολές στην Κύπρο πραγματοποιούνται με Κυπριακές ταχυμεταφορές και αποστέλλονται σε εσάς αεροπορικώς με συνολική χρέωση 5.90€ (flat rate). Στο ποσό αυτό ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ τα έξοδα αποστολής με παράδοση στον χώρο σας και η πληρωμή  με αντικαταβολή. Σε περίπτωση υπέρβασης του επιτρεπόμενου όγκου ή βάρους του δέματος της παραγγελίας σας, η εταιρία μας αναλαμβάνει να καλύψει την διαφορά του κόστους αποστολής που θα προκύψει (για οποιοδήποτε ύψος χρηματικού ποσού). Κατά συνέπεια η τελική συνολική σας επιβάρυνση παραμένει  σταθερή 5,90€ ανεξαρτήτως του όγκου της συνολικής σας παραγγελίας. 

Η παράδοση του δέματός σας πραγματοποιείται στον χώρο που επιθυμείτε εσείς και μας έχετε δηλώσει στην αρχική παραγγελία ως διεύθυνση παραλαβής

Αλλαγές που αφορούν προϊόντα που παραδόθηκαν στην Κύπρο πραγματοποιούνται είτε με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών που πραγματοποίησε την παράδοση του δέματος σας με κόστος 11,80€ το οποίο βαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον καταναλωτή (συμπεριλαμβάνεται το κόστος επιστροφής του δέματος και το κόστος αποστολής και παράδοσης του νέου δέματος), είτε με εταιρία ταχυμεταφορών της επιλογής σας με δικής σας χρέωση. Στην τελευταία περίπτωση ο καταναλωτής χρεώνεται μόνο με τα έξοδα της νέας αποστολής (5,90€)

5. Με ποια μεταφορική συνεργάζεστε εντός Ελλάδος και ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

Οι αποστολές μας πραγματοποιούνται με ELTA Courier και με ACS Courier ενώ ο χρόνος παράδοσης τους είναι 1-3 εργάσιμες μέρες.

Σε περίπτωση δυσκολίας εντοπισμού της διεύθυνσης η εταιρεία courier σας αφήνει μια ειδοποίηση ούτως ώστε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα της περιοχής σας προκειμένου να συνεννοηθείτε για την  παράδοση και την καλύτερη εξυπηρέτηση σας!

Τα έξοδα αποστολής εντός Ελλάδας είναι 2,50ευρώ και για παραγγελίες άνω των 100ευρώ ΔΩΡΕΑΝ.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με αντικαταβολή, υπάρχει επιπρόσθετη χρέωση 2,50€, δηλαδή συνολικά 5€ (κόστος αποστολής & αντικαταβολής).

Εάν επιθυμείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας  με τραπεζική κατάθεση ή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, δεν θα επιβαρυνθείτε έξοδα αντικαταβολής.

Πόσο γρήγορα θα παραλάβω το δέμα μου στην Ελλάδα?

Οι αποστολές μας στην Ελλάδα  πραγματοποιούνται μέσω ELTA Courier και με ACS Courier ενώ ο χρόνος παράδοσης τους κυμαίνεται μεταξύ  1-3 εργάσιμων ημερών για την Ηπειρωτική χώρα και 2-5 για την νησιωτική χώρα και τις δυσπρόσιτες περιοχές.

Από την στιγμή που θα ολοκληρωθεί η παραγγελία σας φροντίζουμε να αποσταλεί το δέμα σας την ίδια ή την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα. Η παράδοση της παραγγελίας σας ενδέχεται να καθυστερήσει σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση των απεσταλμένων δεμάτων. Επίσης, η παράδοση μπορεί να καθυστερήσει σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας, δηλαδή εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του (π.χ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά).

Σε περίπτωση δυσκολίας εντοπισμού της διεύθυνσης η εταιρεία courier σας αφήνει μια ειδοποίηση ούτως ώστε να επικοινωνήσετε είτε μαζί μας είτε με το κατάστημα της περιοχής σας για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας!

8. Πότε έχω δωρεάν μεταφορικά;

Δωρεάν μεταφορικά θα έχετε για παραγγελίες των 100€ κι άνω και μόνο για Ελλάδα!

10. Αν δεν μου κάνει κάτι μπορώ να κάνω αλλαγή;

Οι αλλαγές  που αφορούν σε προϊόντα που αγοράστηκαν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πραγματοποιούνται σύμφωνα με την Πολιτική Αλλαγών και Επιστροφών της εταιρίας μας. Μπορείτε να ανατρέξετε στον σχετικό σύνδεσμο για περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες για τον τρόπο αλλαγών.

11. Μπορείτε να μου κρατήσετε ένα προϊόν και να μου το στείλετε αργότερα;

Σας ενημερώνουμε ότι κρατήσεις προϊόντων δεν πραγματοποιούνται. Συνεπώς, μπορούμε να σας κρατήσουμε οποιοδήποτε προϊόν επιθυμείτε μόνο με ολική αποπληρωμή της αξίας του προϊόντος με τραπεζική κατάθεση ή πιστωτική/χρεωστική κάρτα και να σας το στείλουμε σε ημερομηνία που σας εξυπηρετεί. Σε αυτήν την περίπτωση δεν είναι εφικτή η πληρωμή με αντικαταβολή.